Ervaring van de gebruikers en bezoekers van je webshop en website centraal
Gebruikerservaring van je bezoekers
Je website is je visitekaartje. Mensen komen daar vaak voor de eerste keer in contact met je merk, je product of de diensten die je aanbiedt.
Dan wil je uiteraard dat de gebruikerservaring van je bezoekers zo optimaal verloopt. Een logisch pad voor hun vragen en uitdagingen. Als ook op de juiste plaatsen de antwoorden kunnen vinden. Om hen als ze overtuigd zijn van jullie meerwaarde helemaal te overhalen om een aankoop te doen.
Optimale ervaring, ook voor de mensen die ermee moeten werken
Hiernaast is een gebruikerservaring door jullie eigen mensen intern zeer belangrijk. Hoe kan je zelfstandig en eenvoudig aanpassingen doen aan de website? Dit zonder telkens te moeten schakelen met externe bedrijven voor de uitvoering. Hoe kan je snel en eenvoudig het bereik van je website optimaliseren?
Met deze vragen gingen we aan de slag met Marie van Myaddon.be. Hoe we te werk gingen, vertellen we je graag in deze case.
In deze case:
About the customer
A webshop with personality
We are delighted to be part of the success story of myaddon.be. Our inspiring client who has shown how creativity and entrepreneurship can go hand in hand can have a positive impact on people's lives. Marie Van den Broeck, the founder of My Add On, is a problem solver, a believer and a passionate entrepreneur who has already received many company awards for her products.
My AddOn is a unique web shop which specializes in improving crutches, wheelchairs and rollators by means of 'addons'. These addons not only have an attractive design, but also offer simple and convenient solutions for specific needs.
Our web strategy
Doortrekken van de merk uitstraling op de website
When Marie approached Studio-Mikado for the development of her website, it was clear that the design had to reflect the essence of My Add On. Together with their talented in-house designer, Yne, we created an extremely beautiful website and got to work. Together we have created a webshop that emphasizes the innovative and practical nature of My Add On products.
The strings in your own hands
Thanks to its user-friendly WordPress management system Yne quickly set to work herself to use our built parts to further develop the website. So we all worked closely with Marie around her brand identity te vertalen naar een website die een perfecte balans bood tussen esthetiek, functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid. Optimale combinatie tussen zelfstandigheid en esthetiek.


A pleasant experience for the visitor
MyAddon.be website immediately radiates the unique characteristics of the products. The use of vibrant colors, attractive visuals and intuitive navigation captures visitors' attention and makes it easy to browse the range of addons.
Each product is presented with detailed descriptions, clear images and helpful videos to help potential customers make an informed choice.
In addition, an informative blog section has been added where Marie shares her expertise and passion for improving mobility.
Products that show who YOU are!
Conclusion
Myaddon is an inspiring success story. It is a webshop that presents My Add On's innovative products in a visually appealing and functional way, improving the lives of people with reduced mobility.
- Personal and creative appearance
- Visually appealing
- Easy to operate and expand
- Relaxing and pleasant shopping experience
We are proud to have contributed to the success of Marie Van den Broeck and Yne Van De Mergel, and we look forward to future projects in which we can support other entrepreneurs in realizing their dreams.
Een optimale ervaring bieden voor je gebruikers en bezoekers van je website?
Studio Mikado denkt mee om van jouw website en e-commerce verhaal een succes te maken. Hiervoor hebben we tal van oplossingen voor optimaal beheer voor je gebruikers.
