7 Uitdagingen in online verkoop (en hoe we het bij Arborix aanpakten)

online verkoop uitdagingen

Groei consolideren in online verkoop bij Arborix In dit verhaal delen we de grootste uitdagingen bij online verkoop en hoe we samen Arborix ze succesvol aanpakten. Van het vergroten van de online zichtbaarheid tot het verbeteren van de klantbetrokkenheid. Ontdek hoe we doelgericht met de juiste innovatie elke hindernis overwonnen. Waardoor Arborix niet alleen hun […]

Integratie van verkoopskanalen: Seashop

blank

Meerverkoop online behalen vergt goede afstemming en integratie van platformen In het digitale tijdperk zijn bedrijven zoals SeaShop steeds afhankelijker geworden van diverse online tools en software om hun operaties soepel te laten verlopen. Van voorraadbeheer tot boekhouding, van marktplaatsen tot een eigen webshop, en van advertentieprogramma’s tot klantenservice. Elk aspect van een online business […]

Meer conversie op onze website: donorinfo.be

blank

Meer conversie op onze website, hoe pakken we dat aan? Conversie (of conversieratio) is een begrip dat in online marketing wordt gebruikt. Met conversie bedoelt men het percentage bezoekers dat tot een transactie overgaat. De transactie kan gaan over een laagdrempelige actie zoals inschrijven van een nieuwsbrief. Iets hoger, van inschrijven voor een evenement. Of […]